Učenci podružnične šole Korte so sodelovali v različnih dejavnostih, ki so jih uvajale v svet algoritmov in kodiranja.
V drugem razredu so se učenci s pomočjo puščic (levo, desno, gor, dol) premikali po mreži, da bi pomagali miški priti do gobe. Nato so v parih sestavili zgodbo ob neurejenem nizu slik, ki so jih uredili v pravilni vrstni red in jih povezali s smiselnimi povedmi. S pomočjo geodrevesa so dekodirali besede in iz dobljenih besed sestavili povedi oziroma zgodbo ob slikah. Na koncu so risali po navodilih, kjer so preizkusili svojo sposobnost natančnega sledenja navodilom. Učenci so ugotovili, da morajo biti navodila zelo natančna in jasna, da bi dosegli želeni rezultat.
V 3. razredu so učenci s pomočjo geodrevesa dekodirali povedi in jih uredili v smiselno zaporedje. Nato so kodirali besede ali povedi, kar jim je pomagalo razumeti preproste algoritme. Risali so po navodilih, kjer so preizkusili svojo sposobnost natančnega podajanja in sledenja navodilom. Na koncu so samostojno tvorili naloge in navodila za risanje ter jih podajali sošolcem. Učenci so spoznali, da so algoritmi koraki, ki jim je potrebno natančno slediti, da bi prišli do cilja, in da morajo biti navodila za izvedbo določene naloge podana zelo natančno in jasno.
V četrtem razredu so sodelovali v pogovoru o knjigi “Pet kužkov išče pravega” in odgovarjali na vprašanja o vsebini. Nato so se seznanili s pojmom algoritem in sestavili algoritem, kako naj kuža pride do svojega lastnika. Pri dejavnosti Huffmanovo drevo so spoznali metodo kodiranja za stiskanje podatkov in dekodirali besede ter povedi. V paru so si izmislili poljubno kodo in jo dekodirali. Pri dejavnosti “Obnova” so uporabili povedi iz Huffmanovega drevesa in sestavili zaporedje povedi, ki predstavlja obnovo zgodbe. Na koncu so izdelali origami kužka, pri čemer so uporabili znanje o algoritmih in razvijali svojo ustvarjalnost.
Te dejavnosti so učencem omogočile, da so skozi igro in praktične naloge spoznali osnovne koncepte algoritmov, kodiranja in natančnega sledenja navodilom. Učenci so razvijali svoje logično razmišljanje, sposobnost reševanja problemov in ustvarjalnost, hkrati pa so se zabavali in sodelovali s sošolci.