Svetovalno-preventivno delo z učenci poteka z namenom razvijanja učinkovitih strategij, metod in tehnik učenja, učnih navad, obvladovanja čustev, vedenja, preko programa Montessori delavnic, Bralno učnih strategij, Formativnega spremljanja učenčevega napredka, CAP, ZŽS, Zdrava šola, Dviga samopodobe, Šole osebnosti, Športno-naravoslovne delavnice – plezanje, izvedbe lutkovne predstave, izvajanja predavanja oz. delavnice v oddelkih za preprečevanja odvisnosti od drog, spleta, trpinčenja.
Šola sodeluje z zunanjimi institucijami z namenom organizacije delavnic, ki učencem pomagajo krepiti njihova močna področja, samozavest in samopodobo, ozaveščajo učence o škodljivosti psihoaktivnih substanc, krepijo pozitivno dinamiko v razredu idr. Takšne delavnice imajo cilj, da bi se otroci počutili v razredu in tudi v svojem osebnem življenju sposobne, spretne in kritični do okolja.
Šola sodeluje z zunanjimi institucijami kot so New Prevent, No excuse, LGBT, Ozara, Logout idr.