Jump to main content
00 386 (0)5 662 11 50 tajnistvo@osvsmuc.si
Select Page

1. dan

Pozdravljeni, oglašamo se vam iz Pariza. Prispeli smo okoli 12h in se namestili v hotelske sobe. Zraven našega hotela je trgovski center, kjer je trgovina in veliko različnih restavracij, kjer učenci lahko izbirajo med Mcdonaldom, kitajsko, japonsko hrano, različnimi kebabi in mnogimi drugimi jedmi. Po namestitvi smo se odpravili na dih jemajoči pogled s Trocadera, kjer smo občudovali Eifflov stolp. Spočili smo se na vožnji z ladjico po reki Seni. Še crêpes – palačinke in dodo – zasluženo spanje. A demain. Se “slišimo” jutri.

2. dan

Pozdravljeni, drugi dan v Parizu smo učencem razdelili jabolka, vodo in Frutabele, ki nam jih je radodarno podarila šola. Po obilnem zajtrku smo se odpravili do t.i. Latinske četrti, katedrale Notre-dame, mestne hiše, muzeja Georges Pompidouja in opere. Povzpeli smo se do terase znane prestižne veleblagovnice Galérie LAFAYETTE. Seveda nismo zamudili pogleda na enega največjih muzejev na svetu Louvra in se sprehodili v podzmemlje te fascinantne stavbe. Za večerni sprehod smo izbrali hrib, od koder se razprostira čudoviti pogled na ves Pariz, Montmartre z baziliko Sacré-Coeur. Naš zadnji obisk je bil pogled na rdeči mlin – Moulin Rouge. Utrujeni in polni novih vtisov smo se varno vrnili hotel. Pa BONNE NUIT!!!

3. dan

Pozdravljeni, naš tretji dan smo začeli na t.i. Trgu miru – sprave oz. Place de la Concorde. Pariz se pripravlja na poletne olimpijske igre in že pripravlja prizorišča. Tako so se lahko učenci na tem trgu preizkusili v košarki. Sledil je sprehod po Elizejskih poljanah in vzpon na Slavolok zmage. Nazadnje smo se povzpeli še na Eifflov stolp. Kljub rahlemu dežju in vetru smo lahko uživali pogled na ves Pariz. A demain.

4. dan

Bonjour, zadnji dan našega odkrivanja po čudovitem Parizu. Dan se začne z obilnim, raznolikim zajtrkom, pakiranje, pregled sob in op … kovčke na avtobus. Čaka nas zadnje prerivanje in brezhibna organizacija po metrojih. Ogled modernega predela Pariza – la Défense –  in zadnji pogled na Pariz. Naša zadnja točka – Versailles, mogočna palača sončnega kralja Ludvika XIV, Ludvika XV in Ludvika XVI. Au revoir Paris. A la prochaine fois! P.s. Ob 16.30 smo odrinili iz Versailles-ja. Predvidoma bomo v Izoli okoli 10.30 ure. Naj vas še enkrat spomnim, da odjavite starši sami obroke za ponedeljek, v kolikor otroci ne gredo v šolo. Hvala. Lp učiteljica Maša.

(Skupno 458 obiskov, današnjih obiskov 1)